Translate

Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

1η ημέρα: Δεν χρησιμοποιώ πλαστικά μαχαιροπήρουνα
8η ημέρα Πλένω με αειφόρο τρόπο τα χέρια μου. Χρησιμοποιώ  σαπούνι πλάκα και λέω αντίο στο πλαστικό στο μπάνιο μου.
2η  ημέρα: Πάω για καφέ, για αναψυκτικό και δεν ξεχνώ : Χωρίς καλαμάκι σας παρακαλώ
9η ημέρα Αποφεύγω όλα τα συσκευασμένα προϊόντα, εάν μπορώ αγοράζω προϊόντα χύμα.
3η  ημέρα: Έχω μαζί μου την επαναχρησιμοποιούμενη τσάντα για τα ψώνια μου.
10η ημέρα Αρχίζω την εβδομάδα στην δουλειά με το ποτήρι, το φλυτζάνι και ότι άλλο χρειάζομαι έτοιμα και επαναχρησιμοποιούμενα
4η ημέρα: Δεν αγοράζω φρούτα ή λαχανικά σε πλαστικές συσκευασίες
11η ημέρα Στο Σχολείο, στην δουλειά, στον περίπατο στην βόλτα ποτέ χωρίς το παγουράκι μου
5η ημέρα: Δοκιμάζω να χρησιμοποιήσω σαμπουάν σε στερεές πλάκες για να μειώσω το πλαστικό στο μπάνιο μου.
12η ημέρα Αγοράζω ρούχα από φυτικές ίνες για να αποφύγω την διασπορά των πλαστικών ινών στο νερό.
6η  ημέρα: Παρατηρώ εάν υπάρχει σήμανση Ecocup… κλπ στις εξόδους και τα ψώνια μου και επιλέγω τις eco συσκευασίες
13η ημέρα Δεν αγοράζω από το διαδίκτυο, συχνά τα προϊόντα είναι υπερβολικά πολύ συσκευασμένα.
7η ημέρα Αποφεύγω τις μικρές ατομικές συσκευασίες ( βούτυρο, μέλι, μαρμελάδα κλπ)
14η ημέρα Και αν έφτιαχνα μόνος/η τα οικιακά μου απορρυπαντικά, σαπούνια…
8η ημέρα  Έχω ήδη μειώσει το πλαστικό που καταναλώνω και ότι χρησιμοποιώ το ξεχωρίζω για ανακύκλωση.
15η ημέρα Και αν έφτιαχνα μόνος/η τα …( σας αφήνουμε να αυτοσχεδιάσετε και να μας προτείνετε ιδέες!
https://www.eoan.gr/el/content/20/ti-ulika-anakuklonoume